Singles’ Day tulee taas vuonna 2019 entistä suurempana. Ajankohta on joka vuosi sama 11.11. Viikonpäivä toki vaihtelee ja vuonna 2019 Singles’ Day osuu maanantaihin. Singles’ Day on alunperin Kiinasta lähtenyt ostospäivä. Nimensä mukaisesti ostospäivä luotiin sinkkuja varten ja sai alkunsa yksittäiseltä yliopistolta. Kiinalainen Alibaba ja saman omistajan AliExpress tulee tekemään suurimmat myynnit. Suomessa Singles’ Day alkoi kunnolla vuonna 2016 Verkkokauppa.comin suuresta kampanjasta. Vuonna 2017 mukana olivat jo monet suurimmat toimijat, kuten Gigantti ja Telia. Vuonna 2018 11.11. Singles’ Day jatkoi kasvuaan Suomessa ja mukana olikin jo todella runsaasti kauppiaita, suurimmat kampanjat olivat edelleen Verkkokauppa.comilla, Gigantilla ja teleoperaattoreilla. Vuoden 2019 kampanjassa mukana olevat kaupat näet tästä

Singles’ Day on maailman suurin ostostapahtuma. Vuonna 2017 Alibaba myi 24 tunnin aikana 25,4 miljardilla dollarilla tavaraa. Kasvua vuoteen 2016 oli 40%. Kaikkineen ensimmäisen tunnin aikana myytiin 8,6 miljardilla tavaraa. Alibaban kautta 140 000 brändiä tarjosi alennuksella 15 000 000 tuotetta. 812 miljoonaa ostosta tehtiin tuossa 24 tunnissa ja tämä pelkästään Alibaban sivustojen kautta. Vuonna 2018 myynti ylitti 30 miljardia dollaria ja ensimmäisen tunnin aikana myytiin yli 10 miljardilla.

Seuraa sivuamme jo ennen 11.11., sillä tulemme julkaisemaan myös parhaat ennakkotarjoukset. Huomioi myös aikaero Kiinaan, joka on 6 tuntia. Kampanja alkaa Kiinassa suomen aikaan klo 18.00, sunnuntaina 10.11. Tulemme listaamaan kaikki Singles’ Dayn parhaat tarjoukset Suomesta ja ulkomailta.

Muista myös muut ostospäivät, kuten Black Friday ja Cyber Monday. Nämä molemmat ovat hieman 11.11 Singles’ Dayn jälkeen, joten jos et löytänyt haluamaasi tuotetta tarjouksesta 11.11. voit löytää sen vielä myöhemmin alennuksesta.